X

Najsłodsza aplikacja na Facebooku!

Zakończyła się ostatnia edycja Poczty Cukierkowej. Była to trwająca 7 miesięcy i ciesząca się dużym zainteresowaniem Fanów, inicjatywa marki Verbena, która na swoim profilu w serwisie społecznościowym Facebook uruchomiła dedykowaną aplikację, za pośrednictwem której można było wysłać swoim bliskim wybrany smak cukierków tej marki.

Poczta Cukierkowa ruszyła w lipcu 2012 r., i trwała prawie 9 miesięcy. Podczas akcji nadesłanych zostało prawie 6 000 zgłoszeń, w efekcie czego do Fanów wysłanych zostało 1 110 przesyłek. W wyniku zabawy do osób z grupy docelowej trafiły próbki produktu, co doprowadziło do pojawienia się wielu rekomendacji produktu na Like Page’u oraz na blogach.

Ideą, która przyświecała akcji, było nawiązanie do sukcesu i popularności poczty kwiatowej. Pomysł zrodził się z założenia, że cukierki Verbena to miły i smaczny upominek, który dzięki aplikacji ma szansę dotrzeć do znacznie większej liczby osób. Wraz z cukierkami wysyłane były zaproszenia do polubienia profilu, co przyczyniło się do tego, że w czasie trwania akcji, liczba zgromadzonych wokół marki Fanów wzrosła ponad dwukrotnie.

Za koncepcję oraz realizację akcji odpowiedzialna była agencja interaktywna Eura7.