Konferencja Internet ASAP – zorganizowane przez agencję interaktywną Eura7 spotkanie poświęcone e-marketingowi – zgromadziła w Krakowie 150 marketerów i osób odpowiedzialnych za działania biznesowe marek i firm w Internecie.
Impreza spotkała się z dużym zainteresowaniem marketerów, którzy chętnie angażowali się w jej przebieg, między innymi zadając pytania prelegentom i panelistom. Atmosfera spotkania sprzyjała interakcjom, a organizatorzy zadbali by jej tematyka dotykała głównie kwestii praktycznych – stąd liczne case studies i konkretne przykłady z zakresu budowy wizerunku, sprzedaży i marketingu w Internecie.
– Ideę konferencji podsunęli nam sami marketerzy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce
e-marketingowej. Duże zainteresowanie pierwszą edycją Internet ASAP pokazuje, że tego typu inicjatywy są potrzebne, a Kraków świetnie się nadaje na ich organizację – mówi Łukasz Wołek, Prezes Zarządu Eura7 Sp. z o.o. – Myślę, że idea Internet ASAP będzie kontynuowana w kolejnych latach.
Uczestnicy podkreślają przede wszystkim wysoki poziom merytoryczny konferencji, jej przekrojową tematykę oraz sprawną organizację. – Chciałbym podziękować i pogratulować tak przygotowanej konferencji. Konferencja Internet ASAP daje naprawdę bardzo wiele cennych informacji i otwiera oczy na możliwości działań e-marketingowych – podsumowuje Janusz Kot, Dyrektor Działu Marketingu kefirek S.A.