To był rok zmian i rozwoju. Współpraca ze znanymi, dużymi markami znacząco wpłynęła na dynamizację pracy agencji, a w konsekwencji na poszerzenie Abananowej kadry wraz z początkiem 2018 roku. Oto zestawienie naszych największych projektów i przedsięwzięć, podejmowanych lub kontynuowanych w ubiegłych dwunastu miesiącach marketingowej specjalizacji.
Kontynuowaliśmy współpracę z Góralkami. Naszymi akcjami w ramach kampanii pozyskaliśmy 1500 znajomych dla profilu @goralkipolska na Snapchacie w ciągu zaledwie 3 tygodni.
Ponad 100 influencerom osłodziliśmy dzień w związku z promocją nowego produktu w portfolio marki Góralki – CIACHO. Wraz z zapasem ciastek wybrane osoby otrzymały także atrakcyjne gadżety! Dotarła do nas dostawa gier Memory, które zaprojektowaliśmy dla marki Góralki, zwycięzcy zorganizowanego przez nas konkursu mogli je wygrać!
Nordic – Arctic Food dołączył do grona naszych klientów. Od października wspieramy markę w mediach społecznościowych: na Facebooku, Instagramie i YouTube!
Dla Verbeny, z którą współpracujemy już bardzo długo, przygotowaliśmy tym razem kalendarze na 2018 rok. Z rysunkami pełnymi optymizmu, autorstwa naszej utalentowanej Wiktorii, każdy poniedziałek będzie słodszy i energetyczny, a relaksujący klimat weekendu pozostanie z Wami dłużej!
Czym byłaby marka Faber-Castell gdyby nie artyści? :) Znaleźliśmy sposób, aby ich docenić i dodatkowo zaangażować! Art up! to szereg kreatywnych wyzwań artystycznych dla ludzi sztuki. Zapraszamy użytkowników Facebooka, Instagrama oraz blogerów, aby się z nimi zmierzyli.
Jeden z największych operatorów promowych – Stena Line Polska – jest naszym klientem od wielu lat. Zrealizowaliśmy razem sporo projektów, a nad “Skandynawia dla aktywnych” w dalszym ciągu pracujemy.
Po latach znowu działamy wspólnie z marką Beskidzkie! Tym razem przy organizacji konkursu, w którym nagrodami były bilety na kultowy Life Festival Oświęcim.
Rozszerzając kompetencje, zorganizowaliśmy loterię dla marki EKOPLON. Byliśmy odpowiedzialni za koncepcję kreatywną, projekty graficzne, jak i kompleksową obsługę marketingową akcji. Dzięki wsparciu Eura7 przygotowaliśmy nowoczesny landing page oraz zintegrowaliśmy trzy kanały zbierania zgłoszeń: www, SMS i wysyłanych pocztą tradycyjną.
Dla Uwielbiam.pl wyprodukowaliśmy, we współpracy z F4Studio, kilkadziesiąt filmów wideo z przepisami. Jesteście ciekawi jak wyszło? Oto tylko jeden z wielu przykładów:
Naszym klientem stał się także lider rynku w branży podłóg – Komfort. Abanana firmuje jego spot reklamowy – duże przedsięwzięcie, którego organizację rozpoczęliśmy tuż przed świętami Bożego Narodzenia, czyli w czasie mocno ograniczonej dostępności i dyspozycyjności ludzi, któż bowiem wtedy myśli o pracy?! A my musieliśmy wybrać aż dziewięciu aktorów spełniających oczekiwania nasze oraz klienta i przygotować siedem scen w różnych lokalizacjach, w których trzeba było ułożyć podłogi firmy. Słowem, majstersztyk kreacyjny i logistyczny. Sprostaliśmy wspólnie z domem produkcyjnym Imperia Film z Krakowa, którego zespół odpowiadał za realizację spotu.
W nowym roku nie zwalniamy tempa, zatrudniamy już 40 osób, a w naszym grafiku robi się tłoczno, o szczegółach powiadomimy w przyszłorocznym raporcie. Życzymy sobie tak owocnych projektów jak dotychczas, wspaniałych, satysfakcjonujących wspomnień ze współpracy z naszymi klientami i coraz obfitszych w spektakularne sukcesy podsumowań!