Eura7, Najnowsze, Z życia firmy eura7

25 lat innowacji i postępu – Grupa Eura7 świętuje ćwierćwiecze działalności

Świętując wyjątkowy jubileusz 25-lecia, Zespół Grupy Eura7 z dumą spogląda wstecz na ćwierć wieku pionierskich osiągnięć i przełomowych innowacji. Od chwili założenia w 1999 roku nieustannie wyznacza nowe standardy w branży, sukcesywnie poszerzając swoje portfolio specjalistycznych usług oraz wdrażając innowacyjne rozwiązania, które w istotny sposób wpływają na kształt polskiego rynku marketingowo-technologicznego.

Gdy w 1999 roku prezes i założyciel, Łukasz Wołek, był jeszcze studentem pierwszego roku Automatyki na Akademii Górniczo-Hutniczej, nie przypuszczał, że niewielka firma projektująca strony internetowe stanie się jedną z najdłużej funkcjonujących z sukcesami firm marketingowych w Polsce. Dziś Grupa Eura7 to synergiczny ekosystem, w którym nowoczesny software house uzupełniany jest przez kreatywną agencję abanana oraz Viscale – spółkę specjalizującą się w rozwiązaniach lojalnościowych. Eura7 zainwestowała również w startup Nofsza – eksperta w dziedzinie loterii promocyjnych, stając się partnerem technologicznym i dostarczając landingi loteryjne, realizując integracje systemów, oprogramowanie losujące oraz wdrażając systemy e-commerce.

„Kiedy 15 grudnia 1999 roku, będąc studentem pierwszego roku Automatyki na AGH, zakładałem firmę tworzącą strony internetowe, nawet nie wyobrażałem sobie, że pewnego dnia stanie się ona jedną z największych polskich grup marketingowych w 100% opartych na rodzimym kapitale” – twierdzi Łukasz Wołek, CEO Grupy Eura7.

I dodaje: „Przez te 25 lat zaoferowaliśmy niezliczone szanse ambitnym profesjonalistom, stawiając na innowacyjność od samego początku. Byliśmy jedną z pierwszych agencji, które już w 2009 roku wprowadzały marki do mediów społecznościowych, a nasze zaangażowanie w innowacje trwa do dziś. Obecnie nasze działania R&D koncentrują się na integracji sztucznej inteligencji z naszymi procesami i produktami. Dobrym tego przykładem jest nasz najnowszy produkt: Viscale Box – w pełni zautomatyzowany program lojalnościowy B2B, w którym dokumenty zakupowe uczestników są digitalizowane za pomocą zaawansowanych algorytmów AI. To nie tylko obniża koszty wdrożenia i operacji, lecz także wyznacza nowy standard efektywności. Obecnie Grupa Eura7 to zespół najwyższej klasy specjalistów”.

To także tu – w Krakowie – przez ostatnie 25 lat, dzięki dobrze zorganizowanym programom stażowym, Grupa Eura7 umożliwiła setkom młodych profesjonalistów zyskanie znaczących szans rozwoju, otwierając drzwi dla nowego pokolenia talentów w świecie marketingu i wspierając kształtowanie przyszłych innowatorów.

„Nasze 25-lecie to nie tylko świętowanie, ale i punkt wyjścia do nowych możliwości” – dodaje Maks Michalczak, Head of PR and Content Marketing. „Pozostajemy zaangażowani w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań, które pomogą naszym Klientom sprostać wyzwaniom w nieustannie zmieniającym się świecie cyfrowym. Głęboko wierzę, że przyszłość przyniesie jeszcze więcej ekscytujących projektów, owocnych partnerstw i sukcesów, które przesuną granice innowacji w marketingu” – kończy.

Grupa Eura7 zamierza kontynuować umacnianie swojej pozycji strategicznego i innowacyjnego gracza rynkowego, korzystając z impetu uzyskanego dzięki tegorocznemu jubileuszowi. Firma planuje dalszy rozwój możliwości Viscale Box, wzbogacanie oferty o rozwiązania napędzane sztuczną inteligencją oraz tworzenie ekosystemów marketingowych, które umożliwią markom pewne i odpowiedzialne funkcjonowanie w erze cyfrowej.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x