Linie lotnicze produkują jedne z najciekawszych reklam, podbijając często serca swoich potencjalnych klientów niezwykłymi widokami, atrakcyjnymi miejscami, które każdy z nas powinien odwiedzić, by przeżyć niezapomnianą przygodę. Southwest Airlines skupiło się jednak na czymś innym…
Southwest Airlines, czyli amerykańska tania linia lotnicza z siedzibą w Dallas, w stanie Teksas, jest największą linią lotniczą na świecie pod względem liczby przewiezionych pasażerów na lotach krajowych. Pasażerem takich linii zostaje się, gdy zmusza nas do tego… codzienność. Zwykłe życie, które zawsze jest nasycone emocjami i ambicjami, sprawami do załatwienia, pasjami, uczestnictwem w rozgrywkach sportowych i wydarzeniach artystycznych. Do tego dochodzą spotkania, wizyty u lekarza, diagnozy, trudne osobiste rozmowy. Agencja GSD&M sprawia, że uświadamiamy sobie, iż wszystko to „wsiada” z człowiekiem do samolotu.
Jak twierdzą twórcy reklamy, „za każdym siedzeniem kryje się historia, a te historie są powodem podróży”. Czyje i jakie to historie? O tym możecie przekonać się już sami: