Podcasty stały się jednym z najbardziej popularnych sposobów na dystrybucję treści audio w Internecie. Nie tylko osoby prywatne inwestują swój wolny czas w tworzenie słuchowiska o najróżniejszej tematyce. Również właściciele firm zaczynają doceniać potencjał tego medium i wykorzystują go w swoich strategiach marketingowych jako kolejny kanał promocji swojej branży. Zastanawiasz się, czy podcast to coś dla Ciebie? Obawiasz się poświęcić czas i pieniądze na tego rodzaju publikację? W tym artykule przedstawimy pięć powodów, dla których warto mieć firmowy podcast. Czynimy to na podstawie 5-letniego doświadczenia w prowadzeniu serii odcinków Marketingu ludzkim głosem! To nie lada gratka dla początkujących (i nie tylko). Zapraszamy!
Artykuły, Ciekawostki branżowe, Najnowsze, Top 5
A może podcast? Pięć korzyści z „mówienia do mikrofonu”
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.