Chyba każdy z nas choć raz wziął udział w akcji charytatywnej i okazał solidarność z potrzebującymi. Jednak nasza empatia nie sięga tak daleko, by mieć pełną świadomość ogromu cierpienia, jakie przeżywają ludzie, których codziennym problemem są głód, pragnienie czy choroby. Kto tego nie doświadczył na własnej skórze, raczej nie potrafi zrozumieć, że gdzieś w świecie poranek nie zaczyna się od wypicia filiżanki kawy czy wody mineralnej, lecz wyprawy po wodę, podczas której bose stopy grzęzną w gorącym piachu. Niezwykle dydaktyczny ambient zorganizował UNICEF – znana wszystkim organizacja humanitarna działająca na rzecz dzieci. Na czym on polegał? Zobaczcie sami!
Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Kampanie reklamowe, Spoty reklamowe
A Ty – jak daleko poszedłbyś po wodę?
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.