Tato.Net to dziś wiodąca w Europie inicjatywa inspirująca mężczyzn do przeżywania ojcostwa jako pasji oraz najważniejszej kariery życia. Misją Tato.Net jest pomagać w kształtowaniu postawy świadomego i odpowiedzialnego ojcostwa wśród współczesnych mężczyzn.
Inicjatywa ta służyć ma również realizacji projektów adresowanych do całych rodzin, tak aby budować rodziny silne obecnością ojca. Rozwija też sieć współpracy organizacji oraz instytucji społecznych, którym przyświeca wartość promowania kultury odpowiedzialnego ojcostwa.
Tato.Net rozpoczyna kampanię informacyjną upowszechniającą wiedzę na temat wpływu kontaktów ojca z dzieckiem oraz ich jakości na ryzyko zachowań przestępczych i problemów z prawem tych ostatnich. Przeprowadzone zostaną także szkolenia, których celem jest przygotowanie praktyków do efektywnej pracy z osadzonymi oraz ojcami mającymi w przeszłości konflikt z prawem.
Za część kampanii, która będzie prowadzona w Internecie, odpowiada krakowska agencja Abanana. Działania zostały podzielone m.in. na akcje z blogerami oraz influencerami, a także na rozwój kanałów Tato.Net w social mediach.
Kampania przygotowana dla Tato.Net obejmuje również telewizję, kino, radio, outdoor, ekrany LED. Za działania kreatywne odpowiada agencja Telescope.