Abanana, Top 5

Abanana powiększa dział PR

Dział PR agencji Abanana powiększył się o dwie nowe twarze. Do zespołu dołączyli Bartosz Dziedzic oraz Paweł Moś.

Dziedzic to specjalista do spraw słowa, który porzucił radiowy mikrofon na rzecz marketingu. Podczas swojej dynamicznej pracy zawodowej sprawdził swoje umiejętności na stanowiskach analitycznych, strategicznych i kreatywnych, między innymi pracując dla click community oraz OX Media. W agencji Abanana będzie pełnił funkcję Specjalisty ds. Public Relations, dbając o relacje agencji z mediami, zajmując się przygotowywaniem i tłumaczeniem tekstów prasowych, prowadzeniem części kreatywnej projektów dla klientów oraz bloga firmowego Labber.pl. Ukończył dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Wrocławskim ze specjalizacją w zakresie dziennikarstwa radiowego i telewizyjnego.

Paweł Moś to lingwista interdyscyplinarny. Ma na swoim koncie publikacje związane z technologiami mobilnymi i sztuką współczesną, prowadzenie warsztatów fotograficznych oraz współpracę z Krakowskim Biurem Festiwalowym. W Abanana zajmie stanowisko Content Specjalisty, a do jego zadań będzie należała realizacja strategii contentowych klientów agencji. Odpowiadał będzie także za redakcję i korektę tekstów dla prasy i bloga firmowego oraz za pisemną część projektów wizerunkowych. Moś studiował edytorstwo i kognitywistykę na Uniwersytecie Jagiellońskim, jest absolwentem polonistyki ze specjalnością kulturoznawczą na Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x