Abanana, Artykuły, Ciekawostki branżowe, Najnowsze

abanana prezentuje kampanię „Łatwy w obsłudze dom” dla KONTAKT-SIMON S.A

W październiku agencja abanana w ramach współpracy konsorcyjnej z hi GRUPA rozpoczęła kampanię promującą nowoczesny osprzęt Simon GO, skierowaną do klientów poszukujących inteligentnych rozwiązań smart dla swoich domów. Pod hasłem „Łatwy w obsłudze dom” chce pokazać, jak nowoczesna technologia może uczynić codzienne życie bardziej komfortowym i funkcjonalnym.

„Naszym celem było dotarcie z nowoczesnymi rozwiązaniami do użytkowników końcowych, aby pokazać prostotę ich instalacji i obsługi. Skupiamy się na ułatwianiu codziennego życia, dlatego tworzymy produkty odpowiadające na realne potrzeby. Analizujemy codzienne sytuacje w domach i projektujemy rozwiązania, które je usprawniają. Ta kampania ma pokazać, że Simon GO to właściwy wybór. Współpraca z agencją abanana była naturalnym krokiem w realizacji tego projektu” — podkreśla Iwona Marcińska, Kierownik Działu Marketingu Kontakt-Simon.

Zespół odpowiedzialny za strategię i kreację kampanii przygotował szeroki wachlarz działań marketingowych. Wśród nich znajdują się 30-sekundowy spot reklamowy oraz seria 6-sekundowych filmów promocyjnych, emitowanych na platformach VOD, YouTube oraz jako billboardy sponsorskie na player.pl. Aby zwiększyć zasięg i zaangażowanie odbiorców, przewidziano również płatne kampanie w mediach społecznościowych, takich jak Instagram i Facebook.

Centralnym punktem komunikacji jest dedykowany landing page www.simon-go.pl, gdzie klienci mogą zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na temat oferowanych produktów i rozwiązań.

„Realizujemy specjalną akcję z serwisem Murator na wygodnydom.murator.pl. W ramach wspomnianej akcji odwiedziliśmy showroom Kontakt-Simon razem z ekipą programu Pogad@ne. Zbudowane. Premiera specjalnego odcinka odbędzie się 24 października. Postawiliśmy także na współpracę z influencerami, którzy pomogą nam dotrzeć do nowych grup odbiorców i przybliżyć im zalety rozwiązań Simon GO” — zapowiada Aneta Wloczek, Account Manager odpowiedzialna za projekt.

Kampania obejmuje również działania na portalu Deccoria.pl. Produkty Simon GO zostaną zaprezentowane w programie „Remont na 5+”, emitowanym na kanałach HOME TV, TELE 5, POLONIA 1, a także w serwisie YouTube i mediach społecznościowych. „Dodatkowo przygotowaliśmy kampanię dla użytkowników Allegro, która z pewnością zwróci ich uwagę” — dodaje Wloczek.

„Zależało nam na stworzeniu kampanii, która nie tylko prezentuje innowacyjność produktów Simon GO, ale także buduje emocjonalną więź z odbiorcami. Chcieliśmy pokazać, że technologia może być nie tylko funkcjonalna, ale też intuicyjna i przyjazna w codziennym użytkowaniu. Poprzez zintegrowane działania marketingowe oraz kreatywne podejście dążymy do tego, aby Simon GO stał się synonimem nowoczesnego i łatwego w obsłudze domu. Wierzę, że nasza kampania zainspiruje klientów do odkrywania nowych możliwości, jakie daje inteligentne sterowanie przestrzenią życiową” — podkreśla Błażej Balcerzyk, Creative Director agencji abanana.

O Simon GO

Simon GO to innowacyjna gama nowoczesnych sterowników opracowanych przez KONTAKT-SIMON S.A., umożliwiających kontrolę oświetlenia, rolet i innych urządzeń zarówno za pomocą tradycyjnych przycisków, jak i poprzez smartfony czy tablety za pośrednictwem sieci Wi-Fi. To połączenie prostoty obsługi z nowoczesną technologią, odpowiadające na potrzeby współczesnych użytkowników.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x