X

Abanana rozpoczęła obsługę marki Faber-Castell

Z początkiem marca agencja komunikacji marketingowej Abanana rozpoczęła obsługę Faber-Castell na terenie Polski. Faber-Castell to najstarsza i jedna z najpopularniejszych na świecie marek, oferuje artykuły do rysowania, malowania oraz pisania. Umowa została podpisana z wyłącznym dystrybutorem produktów Faber-Castell w Polsce – Amex Stationery – jednym z liderów branży biurowo – szkolnej.

Do zadań Abanana będzie należała kompleksowa obsługa kanałów społecznościowych, w tym stworzenie strategii komunikacji, obsługa bieżąca profili, organizacja konkursów oraz promocja treści. – Powierzenie nam obsługi Faber-Castell jest potwierdzeniem obranego przez nas kierunku. Jest to marka znana na całym świecie, a na rynku istnieje od 1761 roku! Komunikacją na Facebooku oraz Instagramie chcemy połączyć jej tradycję z nowoczesnością, aby była jeszcze bliżej swoich odbiorców w Polsce – mówi Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana.