Krakowska agencja Abanana wprowadza zmiany strukturalne, których celem jest rozwój kompetencji i powiększenie zasobów organizacyjnych działu new businnes. Pracą zespołu kierował będzie Szymon Odolanowski piastujący stanowisko business development managera. W skład grupy wchodzą: Marcin Jaśko – new business manager, Monika Piasecka – senior strategy planner, Agnieszka Smyth – senior copywriter oraz Kamila Starzyk pełniąca funkcję researcher’a.
Tym samym dział – oprócz tradycyjnych zadań, jak analiza rynku, budowanie relacji z potencjalnymi klientami agencji, pozyskiwanie zapytań i pomoc w pozyskiwaniu kontraktów – będzie odpowiedzialny za przygotowanie ofert sprzedażowych agencji oraz tworzenie koncepcji strategicznych i kreatywnych wynikających z zapytań, które trafiają do Abanana.
„Reagujemy szybko i odpowiednio na dynamiczną sytuację na rynku. Część zapytań, które do nas obecnie spływają, wymaga wytężonej pracy w krótkim czasie, dlatego konsolidacja osób odpowiedzialnych za przygotowanie oferty w obrębie jednej komórki organizacyjnej nie tylko usprawni i przyspieszy prace, ale sprawi, że w tak wymagającym okresie pozostali pracownicy będą mogli służyć jeszcze większą pomocą stałym klientom. Tego wymaga obecna sytuacja” – twierdzi Łukasz Wołek, CEO agencji.
Szymon Odolanowski dodaje: „Wiele marek szuka teraz nowych rozwiązań, bądź natychmiastowego wręcz wsparcia. Powstaje w naszej branży do zagospodarowania obszar, który do tej pory był w posiadaniu największych agencji sieciowych. Liczy się przede wszystkim otwartość na potrzeby klienta, szybka reakcja na zapytania, umiejętność pracy zdalnej oraz oczywiście odpowiednia strategia i kreacja, trafiająca w zmieniające się obecnie potrzeby grupy docelowej. Tymi cechami charakteryzuje się zespół, którym kieruję, sprostamy więc obecnym wyzwaniom”.