Należąca do grupy Eura7 agencja Abanana wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych w ramach kampanii społecznej Projektu „Zapobieganie zakażeniom HCV” realizowanego przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny.
Głównym zadaniem agencji jest obsługa mediów społecznościowych, czyli takich kanałów promocyjnych jak Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, Pinterest, Wykop, YouTube, Google+. Ponadto Abanana będzie współpracować z blogerami, zapewni wsparcie z zakresu PR. Zaplanuje również działania na landing page kampanii społecznej „HCV Jestem świadom”.
Umowa przewiduje obsługę kampanii w okresie czerwiec – grudzień 2016.
Landing page kampanii: jestemswiadom.org.
Projekt „Zapobieganie zakażeniom HCV” jest współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej oraz Ministra Zdrowia.