Po raz dziesiąty „Media & Marketing Polska” zaprezentowało wyniki badania satysfakcji klientów AGENCJE MARKETING SERVICES I DIGITAL przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie redakcji. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 9 marca – 8 kwietnia 2020 r. Próbę wyjściową stanowiła grupa 2774 osób.
Raport zawiera prezentację wyników badania 16 agencji. Jakie płyną z niego wnioski? Abanana znajduje się w topie najlepszych polskich agencji marketing services i digital, wygrywając aż w 6 kategoriach!
„W tym jakże wymagającym okresie, naznaczonym m.in. pandemią i zahamowaniem rynku, wyniki badania przeprowadzonego dla Media & Marketing Polska są dla nas niezwykle pozytywne. Największe podziękowania należą się naszym pracownikom oraz naszym klientom, którzy oceniają nas bardzo dobrze. Obrana przez nas osiem lat temu droga, ciągły rozwój oraz wzmocnienie kadr spowodowały, że Abanana jest dziś jedną z najlepiej postrzeganych i najwyżej ocenianych agencji w Polsce. To ogromny impuls do dalszych działań, ale także wyzwanie w poszukiwaniu nowych rozwiązań, których oczekuje obecnie rynek w kraju. Wierzę, że nie tylko nie powiedzieliśmy ostatniego słowa, ale wręcz będziemy wytyczali kierunki dla części branży, wychodząc naprzeciw klientom” – twierdzi Łukasz Wołek, CEO Abanana.