Abanana, Ciekawostki branżowe, Najnowsze

Agnieszka Smyth wzmacnia dział kreatywny agencji Abanana

Do zespołu agencji marketingowej Abanana Advertising dołączyła Agnieszka Smyth, która objęła stanowisko Senior Copywritera. Do jej zadań należy opracowywanie konceptów kreatywnych w obszarach social mediów i komunikacji 360° – przede wszystkim w ramach projektów przetargowych, a także wsparcia działań dla stałych klientów Agencji.

Agnieszka Smyth ma kilkunastoletnie doświadczenie copywriterskie i bardzo sprawnie porusza się we wszystkich obszarach komunikacji od digital i ATL po promocyjną. Swoją karierę w branży reklamowej rozpoczęła w Warszawie, przez kilka lat piastowała stanowisko Senior Copywritera w krakowskiej agencji reklamowej Grupa 3, a ostatnio pracowała dla agencji marketingowej McLaren Agency, związanej z branżą designu i nieruchomości dla rynków zagranicznych.

W portfolio Agnieszki znajdują się realizacje dla wielu znanych marek, takich jak: AEG, Electrolux, Tefal, Ceresit, Amway, Sony Vaio, Capgemini, Kron Vodka, Pantene Pro-V, Libresse, Lody Scholler czy Auchan. Jej kampanie marketingowe dla firm specjalizujących się w designie i real estate wypromowały szereg prestiżowych budynków biurowych, wakacyjnych oraz mieszkaniowych.

Agnieszka Smyth jest krakowianką i absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego. Oprócz marketingu Agnieszka interesuje się malarstwem i architekturą, ma patent żeglarski i świetnie jeździ na nartach.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x