Artykuły, Najnowsze, Top 5

AI i analityka napędzają nowy program lojalnościowy Laguna Fabryka Okuć S.A. oparty na Viscale Box

Laguna Fabryka Okuć S.A., lider rynku meblarskiego w segmencie drzwi przesuwnych, wdrożyła innowacyjny program lojalnościowy wykorzystujący sztuczną inteligencję oraz zaawansowaną analitykę danych. Program oparty jest na platformie Viscale Box, rozwijanej przez Grupę Eura7 i skierowany do sprzedawców partnerskich punktów dystrybucyjnych. Umożliwia on szybką i prostą rejestrację faktur zakupowych oraz zdobywanie punktów lojalnościowych wymienianych na e-vouchery.

Kluczową rolę w programie odgrywa Viscale Box – aplikacja lojalnościowa B2B, w której AI odpowiada za digitalizację faktur i automatyczne naliczanie punktów. Dzięki wykorzystaniu AI, procesy są nie tylko bardziej efektywne, ale również precyzyjne i skalowalne. Zaawansowana analityka pozwala na lepsze zrozumienie zachowań zakupowych partnerów, co przekłada się na bardziej spersonalizowane oferty i strategie marketingowe.

Wojciech Rejmus, Dyrektor Sprzedaży Krajowej Laguna Fabryka Okuć S.A., podkreśla: „Wdrożenie programu lojalnościowego opartego na platformie Viscale Box z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i analityki to ważny krok w umacnianiu relacji z naszymi partnerami handlowymi. Dzięki tym nowatorskim rozwiązaniom nie tylko zwiększamy zaangażowanie dystrybutorów, lecz także doskonalimy kluczowe procesy biznesowe, co bezpośrednio wpływa na wyższą satysfakcję klientów końcowych. Naszym priorytetem jest stały rozwój oraz dostarczanie narzędzi, które ułatwiają codzienną pracę naszych partnerów i stymulują wzrost sprzedaży”.

„Dzięki zastosowaniu AI i standaryzacji procesów udało nam się obniżyć koszty wdrożenia i obsługi programów lojalnościowych B2B o kilkadziesiąt procent oraz skrócić czas ich uruchomienia do 10 dni roboczych” – dodaje Łukasz Wołek, Prezes Zarządu Grupy Eura7. „Sztuczna inteligencja i zaawansowana analityka danych pozwalają nam nie tylko na automatyzację kluczowych procesów, ale także na dostarczanie wartościowych spostrzeżeń biznesowych dla naszych klientów”.

Wykorzystanie sztucznej inteligencji i analityki w platformie Viscale Box umożliwia firmie Laguna Fabryka Okuć S.A. nie tylko usprawnienie procesów lojalnościowych, ale także otwiera nowe możliwości w zakresie personalizacji ofert i optymalizacji strategii sprzedażowych, co przekłada się na zwiększoną konkurencyjność na rynku.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x