Abanana, Najnowsze

Edukacja kulinarna z Akademią Uwielbiam i Abanana

Trwa program edukacyjny Akademia Uwielbiam skierowany do szkół w całej Polsce. Agencja Abanana odpowiedzialna była za przygotowanie wizualizacji i grafik dla strony internetowej akcji. Stronę zaprojektowano tak, aby funkcjonalnie i sprawnie obsługiwała to przedsięwzięcie oraz była wsparciem technicznym.

Placówki, które zgłoszą się do programu, zyskają wiedzę na temat zdrowego stylu życia, zasad odżywiania, niemarnowania żywności i gotowania. Dodatkowo w ramach Akademii przewidziane zostały konkursy, w których uczniowie, klasy i całe szkoły mogą walczyć o atrakcyjne nagrody. Akademia Uwielbiam jest wartościową ofertą dla uczniów i nauczycieli klas VI-VIII szkół podstawowych oraz klas III gimnazjów. Celem programu jest edukacja młodzieży w zakresie podstaw zdrowego stylu życia, potrzeb różnicowania produktów w codziennej diecie oraz uświadomienie uczniom szkół podstawowych i gimnazjów, jak ważną rolę odgrywają one w odżywianiu.

Akademia uczy także właściwych zachowań związanych z niemarnowaniem żywności, doceniania wartości wspólnych posiłków i ich przygotowywania, a także radości z gotowania. Do Akademii Uwielbiam może dołączyć dowolna liczba nauczycieli i klas z danej szkoły. Nauczyciele koordynujący mogą zgłosić swoją klasę do programu, wypełniając formularz rejestracyjny dostępny na stronie internetowej programu: www.akademiauwielbiam.pl.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x