Pod koniec lata Internet oszalał na punkcie filmików z celebrytami wylewającymi na siebie wiadro lodowatej wody. Akcja rozprzestrzeniała się wirusowo, więc biorąc pod uwagę jej popularność i charytatywny wymiar postanowiliśmy przyłączyć do niej obsługiwaną przez nas markę Góralki. Jak się okazało, zimna woda im nie straszna :)
Dla niewtajemniczonych wyjaśniamy: delikwent biorący udział w #ALSIceBucketChallenge musi wylać na siebie wiadro lodowatej wody – najlepiej takiej z kostkami lodu. Następnie nominuje do wyzwania kolejne osoby, które mają 48h by wykonać podobny gest lub… w przeciwnym wypadku muszą wpłacić 100 $ na konto Fundacji wspierającej walkę ze stwardnieniem zanikowym bocznym (ALS) – nieuleczalną chorobą układu nerwowego. Oczywiście samo oblanie się nie wyklucza możliwości wsparcia Fundacji, jest jedynie katalizatorem akcji. Można również wspomóc lokalne organizacje charytatywne. We wszystkim chodzi oczywiście o niesienie pomocy, a przy okazji – dobrą zabawę. No bo przecież – zimna woda, zdrowia doda!
Widok Góralka skąpanego w lodowatej wodzie został bardzo entuzjastycznie przyjęty przez fanów marki. Video obejrzało kilkadziesiąt tysięcy osób, zebrało ponad 600 polubień, było również często udostępniane i komentowane. Najbardziej jednak cieszy fakt, że nominowane przez nas marki również podjęły wyzwanie. :)