X

Prime Video Football Blitz JCPenney i gwiazdy – nowa forma kampanii reklamowych

Prime Video Football Blitz JCPenney to najnowsza kampania reklamowa, która łączy gwiazdy z cotygodniowymi ofertami. Działania marketingowe będą prowadzone przez…

Wyższy Sąd Krajowy w Monachium zakazał reklamy firmy Hipp

Wyższy Sąd Krajowy w Monachium (OLG) ustalił, że firma Hipp wprowadzała w błąd klientów swoimi reklamami. Producent żywności dla dzieci…

Jak TD Bank udostępnia bankowość młodszym, zróżnicowanym konsumentom

Wiele banków i instytucji finansowych ma trudności z dotarciem do młodszych, zróżnicowanych konsumentów, szczególnie tych należących do pokolenia Z i…

Ferrero wprowadza na rynek wegańską Nutellę!

Ferrero, znany producent słodyczy, oficjalnie potwierdził trend wegański i wprowadza na rynek wegańską wersję swojej popularnej Nutelli. Ta informacja spotkała…

Czy poprawa UX i UI może wpływać na wyniki SEO?

W dobie rosnącej konkurencji na rynku internetowym coraz więcej osób zastanawia się, jak ulepszyć swoje strony, aby przyciągnąć jak najwięcej…

Crème de la news #29

Cześć! Zbliżamy się do #30 wydania Crème de la news - ależ to leci! Dziś na tapecie mamy mieszankę wybuchową:…

Jak utrzymać zadowolenie klientów poza obszarem marketingowym: czy lojalność jest kluczem?

Zadowolenie klientów to jeden z najważniejszych aspektów prowadzenia biznesu niezależnie od branży. W relacji z klientem zwykle zwraca się uwagę…

Wzmocnienie kapitału marki jako dźwigni wzrostu biznesu

Kampanie reklamowe odgrywają kluczową rolę w rozwoju i sukcesie każdej marki. Są nieodłącznym elementem strategii marketingowych, które mają na celu…

Bartosz Wróblewski dołącza do Grupy Eura7 na stanowisku Account Executive

Do abanana, pierwszej w Polsce agencji „techreative”, dołącza nowy Account Executive – Bartosz Wróblewski. Jego zadaniem będzie kompleksowa obsługa klientów…

Jak wybór kolorów wpływa na odbiór marki w social media?

Wizualne aspekty brandingu mają ogromne znaczenie dla odbioru marki przez jej odbiorców. Właściwy dobór kolorów może wpłynąć na sukces reklamowy…