X

Crème de la news #44

Cześć! Na „dzień dobry” musimy zwrócić Waszą uwagę na ciekawą „anomalię”, gdyż w dzisiejszym odcinku, mimo tego, że ujrzał on…

Crème de la news #43

Cześć! Na wstępie zaznaczymy, że życzymy sobie, aby dzisiejszy odcinek był dla Was chwilą relaksu podczas przedświątecznej gorączki! Zatem rozsiądźcie…

Jak technologia blockchain może zwiększyć transparentność i bezpieczeństwo w e-commerce?

Przez ostatnią dekadę obserwujemy dynamiczny rozwój sektora e-commerce oraz związanego z nim systemu płatności i zarządzania danymi klientów. Poszukując coraz…

Kampanie reklamowe przyszłości: Generatywna sztuczna inteligencja w marketingu

Rewolucja AI w marketingu Zaledwie kilka miesięcy temu świat marketingu wydawał się stosunkowo stabilny i przewidywalny. Nowe trendy, takie jak…

Jak kampanie reklamowe radzą sobie w niepewnym świecie biznesu i polityki?

Wprowadzenie Biznes i polityka to dziedziny, które z natury są nieprzewidywalne. Wszystko, od globalnych wydarzeń, takich jak pandemia, poprzez zmiany…

25 lat innowacji i postępu – Grupa Eura7 świętuje ćwierćwiecze działalności

Świętując wyjątkowy jubileusz 25-lecia, Zespół Grupy Eura7 z dumą spogląda wstecz na ćwierć wieku pionierskich osiągnięć i przełomowych innowacji. Od…

Segmentacja rynku – klucz do skutecznej strategii marketingowej

Segmentacja rynku to kluczowy element skutecznej strategii marketingowej. Bez precyzyjnego podziału rynku na mniejsze segmenty, działania marketingowe mogą okazać się…

Crème de la news #42

Cześć! Czy wczorajsza wigilia firmowa powstrzyma nas przed dostarczeniem Wam kolejnej dawki newsów? Nie! Czy zrobi to osławiony piątek trzynastego?…

Rozkwit handlu detalicznego w okresie świątecznym: jak skutecznie zwiększyć sprzedaż?

Święta Bożego Narodzenia to czas wzmożonych zakupów - czy to w sklepach stacjonarnych, czy w sieci. Jednak nie zawsze handel…

Jak kształtowanie percepcji produktu za pomocą zapachów wpływa na decyzje zakupowe klientów?

Wprowadzenie do kształtowania percepcji produktu za pomocą zapachów Każdy z nas pamięta zapachy dzieciństwa, ulubioną potrawę czy ulubione perfumy, które…