Marketerzy chcą być na bieżąco z nowinkami i trendami dotyczącymi Internetu. Zwłaszcza z tymi, które mogą wykorzystać w codziennej pracy i działaniach dla swojej marki.
Słuszność powyższego twierdzenia w pełni potwierdziła I edycja konferencji Internet ASAP, poświęconej działaniom e-marketingowym dla marek i firm, która przez kilkunastoma dniami miała miejsce w Krakowie (więcej: klik). Popyt na wiedzę z zakresu e-marketingu oraz narzędzi promocji i sprzedaży w Internecie jest wśród marketerów ogromny. Z punktu widzenia agencji interaktywnej ogromnie to cieszy. Bardziej świadomy klient to wyzwanie, a także możliwość działania z większym rozmachem, proponowania odważnych i innowacyjnych narzędzi. Ponadto, takie spotkania są niezwykle ciekawym doświadczeniem i okazją do wymiany poglądów i cennych uwag.
Formuła konferencji bogatej w case studies i praktyczne informacje będzie miała ciąg dalszy. Jesteście ciekawi jakie mamy plany? Więcej informacji i cały tekst tutaj.