X

Aplikacja dopasowana pod Walentynki!

Aplikacje konkursowe wciąż są jednym ze skuteczniejszych sposobów na aktywizację społeczności zgromadzonych wokół marki w social media. Niewątpliwie ich atutem jest możliwość przeprowadzenia zdecydowanie bardziej zaawansowanej kampanii niż ma to miejsce w przypadku postu. Argumentem przemawiającym za nim jest także szansa na zrealizowanie o wiele szerszego wachlarza celów. Mając to na uwadze, stworzyliśmy walentynkową aplikację “Dopasowani” dedykowaną sześciu Centrom Handlowym których właścicielem jest Klepierre Management Polska.

Kluczowym aspektem naszej aplikacji była sama koncepcja, ściśle łączy się z Walentynkami – Świętem Zakochanych. Wiążąca się z nimi idea perfekcyjnie dopasowanych par, znalazła swoje odzwierciedlenie w tytule gry. Do tematyki inspirowanej dniem 14 lutego nawiązywał też cały mechanizm konkursowej rozgrywki.

Aplikacja opierała się na tradycyjnej grze pamięciowej “Memory”, w której zadaniem gracza jest odsłanianie zakrytych kart. Podczas rozgrywki, uczestnik z wraz z każdą turą wybiera do okrycia dwa pola i jeśli mają one identyczne wzory, wówczas trafiają na konto gracza, który zyskuje punkty. W zabawie można uczestniczyć zarówno samemu, jak i z innymi osobami.

Identyczny mechanizm został zastosowany w przypadku naszej aplikacji. Tu też, podobnie jak w klasycznej planszówce, gracz musiał wykazać się doskonałą pamięcią. W czasie siedmiu etapów, jakie składały się na grę, uczestnik zdobywał punkty za jak najszybsze dopasowanie takich samym kart. Premiowane były też combo, czyli poprawne ruchy wykonane pod rząd.

Nasza agencja realizowała projekt od samego początku. Po naszej stronie było więc stworzenie pomysłu i przekucie go w działającą aplikację. Byliśmy także odpowiedzialni za wdrożenie całego projektu, promocję konkursu, a ostatecznie nadzór oraz wyłonienie ostatecznych zwycięzców. W pracach udział brali graficy, programiści, a także specjaliści od social media.

Aktywizacja facebookowej społeczności zgromadzonej na fanpage’ach sześciu Centrów Handlowych to tylko jeden z celów stworzonej aplikacji. Oprócz niego, nasze narzędzie miało także za zadanie zwiększenie liczby adresów e-mail w bazie newsletterowej klienta. W tym celu pomóc miały dodatkowe punkty, które gracze otrzymywali za udostępnienie adresu poczty.

Zdobyte w ten sposób punkty, mogły okazać się dla graczy zdobyczą na wagę złota. Dzięki nim można było przecież zwiększyć przewagę nad równie dobrą konkurencją. A było o co walczyć. W walentynkowym konkursie najlepsi otrzymali między innymi zestawy tabletów Samsung Galaxy Tab A, smartwatche, czy kubki termiczne marki Contigo Pinnacle.

Dzięki aplikacji po raz kolejny wykazaliśmy się naszą znajomością social mediów. Mamy nadzieję, że jeszcze wielu klientów zdecyduje powierzyć nam takie zadanie! CZEKAMY!