Już 20 listopada o godz. 17.30 w krakowskim Klubie Kwadrat odbędzie się po raz pierwszy Internet ASAP open. Wydarzenie, skierowane do studentów, pasjonatów oraz pracowników działów marketingu i public relations, organizuje agencja komunikacji marketingowej Abanana oraz spółka technologii webowych Eura7.
Internet ASAP open to cykl otwartych spotkań, podczas których uczestnicy poznają aktualne trendy w branży digitalowej oraz wymieniają się doświadczeniami. Zgodnie z ideą wydarzenie łączy wysoką wartość merytoryczną z luźną atmosferą spotkania przy kawie lub piwie*.
Skąd taka inicjatywa? – Uważamy, że uczelnie pozostawiają studentom dużo wolnego pola do uzupełnienia wiedzy z dziedziny digitalu i marketingu. Potwierdzają to osoby starające się o pracę w agencjach. Wierzymy w Kraków jako stolicę polskiego digitalu. Chcielibyśmy zaszczepić tę ideę lokalnemu środowisku, a następnie nadać jej wymiar ogólnopolski poprzez szeroką komunikację – wyjaśnia CEO Abanana i Eura7, Łukasz Wołek.
Czy marketing się już przejadł? To temat przewodni pierwszego Internet ASAP open. Na scenie Klubu Kwadrat wystąpią Łukasz Zdrodowski z InfluencerTool, Łukasz Wołek oraz Maks Michalczak z agencji Abanana oraz gość specjalny: znany z Top Chef i Hell’s Kitchen, prowadzący Kocham Gotować – Piotr Ogiński.
Piotr Golczyk – autor książki Jak zbudować efektywny dział marketingu? – będzie gościem specjalnym Marketing Fuck-up Festival, czyli przegląd nieudanych projektów, które współtworzyli i za które odpowiadali uczestnicy Internet ASAP open. Hasło Marketing Fuck-up Festival: Pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!
Na wydarzenie można się zapisywać na Facebooku:
Tematyka spotkania: Czy marketing się już przejadł?
17.30 – 18.00 Czy marketing się już przejadł i dlaczego Kraków będzie stolicą polskiego marketingu digitalowego?
Prowadzący:
Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura7, autor podcastu MLG
Maks Michalczak, PR Manager Abanana i Eura7
18.00 – 18.30 Jak rozpoznać fake influencera?
Prowadzący:
Łukasz Zdrodowski, InfluencerTool
18.30 – 19.00 Gość specjalny: Piotr Ogiński, Kocham Gotować
Q&A
19.00 – 19.30 Marketing Fuck-up Festival, czyli pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!
Gość specjalny: Piotr Golczyk, Dyrektor Marketingu Operacyjnego firmy Luxoft
Autor książki: Jak zbudować efektywny dział marketingu? Dowiedz się, dlaczego 80% szefów firm nie ufa szefom marketingu i jak to zmienić.
*Dla pierwszych 50 osób, które udostępnią zapiszą się na wydarzenie na Facebooku i udostępnią publicznie, dodając hashtag #asapopen1, organizator przygotował kupony wymienne na napoje 0,2 i piwo.