Abanana, Najnowsze, Wewnętrzne

Bartosz Wróblewski dołącza do Grupy Eura7 na stanowisku Account Executive

Do abanana, pierwszej w Polsce agencji „techreative”, dołącza nowy Account Executive – Bartosz Wróblewski. Jego zadaniem będzie kompleksowa obsługa klientów agencji, budowanie stałych relacji, opracowywanie ofert przetargowych oraz dokonywanie wycen.

Nowy Account Executive wnosi ze sobą bogate doświadczenie zdobyte m.in. w Marketing Investment Group, gdzie jako specjalista ds. marketingu odpowiadał za kreowanie i nadzorowanie kluczowych kampanii marketingowych. Wcześniej przez dwa lata pełnił funkcję Key Account Managera w x-kom, gdzie współtworzył strategie sprzedażowe i rozwijał relacje z kluczowymi klientami.

„Dołączenie Bartosza do naszego zespołu to kolejny krok w realizacji wizji rozwoju. Jego wieloletnie doświadczenie oraz umiejętności w zarządzaniu projektami marketingowymi idealnie wpisują się w nasz model agencji »techreative«. Wierzę, że wniesie nową energię i perspektywę, które przełożą się na jeszcze lepszą jakość obsługi naszych klientów” – mówi Łukasz Wołek, CEO Grupy Eura7.

Bartosz Wróblewski dodaje: „Jestem przekonany, że moje doświadczenie w zarządzaniu kampaniami oraz budowaniu długofalowych relacji z klientami przełoży się na skuteczną realizację projektów i dalszy rozwój zarówno agencji, jak i całej Grupy. Obecne portfolio klientów oraz aktywne przetargi jednoznacznie wskazują na dynamiczny potencjał wzrostu i możliwości wsparcia firm, które obdarzają nas swoim zaufaniem”.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x