Do abanana, pierwszej w Polsce agencji „techreative”, dołącza nowy Account Executive – Bartosz Wróblewski. Jego zadaniem będzie kompleksowa obsługa klientów agencji, budowanie stałych relacji, opracowywanie ofert przetargowych oraz dokonywanie wycen.
Nowy Account Executive wnosi ze sobą bogate doświadczenie zdobyte m.in. w Marketing Investment Group, gdzie jako specjalista ds. marketingu odpowiadał za kreowanie i nadzorowanie kluczowych kampanii marketingowych. Wcześniej przez dwa lata pełnił funkcję Key Account Managera w x-kom, gdzie współtworzył strategie sprzedażowe i rozwijał relacje z kluczowymi klientami.
„Dołączenie Bartosza do naszego zespołu to kolejny krok w realizacji wizji rozwoju. Jego wieloletnie doświadczenie oraz umiejętności w zarządzaniu projektami marketingowymi idealnie wpisują się w nasz model agencji »techreative«. Wierzę, że wniesie nową energię i perspektywę, które przełożą się na jeszcze lepszą jakość obsługi naszych klientów” – mówi Łukasz Wołek, CEO Grupy Eura7.
Bartosz Wróblewski dodaje: „Jestem przekonany, że moje doświadczenie w zarządzaniu kampaniami oraz budowaniu długofalowych relacji z klientami przełoży się na skuteczną realizację projektów i dalszy rozwój zarówno agencji, jak i całej Grupy. Obecne portfolio klientów oraz aktywne przetargi jednoznacznie wskazują na dynamiczny potencjał wzrostu i możliwości wsparcia firm, które obdarzają nas swoim zaufaniem”.