X

Beskidzkie kręcą z Youtuberami, bo są sobą.

Dla marki Beskidzkie we współpracy ze znanymi Youtuberami przygotowaliśmy wielokanałową kampanię promocyjną pod nazwą „Bez Kitu!”. Celem akcji jest zakomunikowanie, że Beskidzkie są dla każdego człowieka, który po prostu jest sobą.

Kampania wystartowała wraz z publikacją niestandardowych materiałów wideo na kanałach Ravgor.TV, Martin Stankiewicz, Red Lipstick Monster, Wapniak.TV i Kocham Gotować. Zaangażowanie Youtuberów nie jest przypadkowe. Blogerzy, Vlogerzy i Youtuberzy w opinii internautów są najbardziej autentycznymi osobami tworzącymi treści w sieci.

Zobacz film Ravgora:

Zobacz film Martina:

Zobacz film Red Lipstick Monster:

Zobacz film Wapniaka:

Zobacz film Piotra z Kocham Gotować:

Zobacz zaproszenie do akcji:

Dzień przed launchingiem o kampanii zostali poinformowani dziennikarze i blogerzy. Otrzymali oni zestaw imprezowy produktów Beskidzkie, dwie koszulki Goudy oraz list z informacją o akcji. Niestandardowe działania Public Relations przyniosły efekty w postaci wielu publikacji dziennikarskich, wpisów na blogach i zdjęć na Facebooku i Instagramie.

Głównym elementem kampanii jest konkurs wideo prowadzony na stronie www.bezkitu.pl. Do wygrania są zestawy imprezowe przekąsek marki Beskidzkie, koszulki zaprojektowane przez artystę o pseudonimie Gouda oraz iPadu Air.

Agencja interaktywna Eura7 odpowiada za koncepcję kreatywną kampanii, koordynację prac i kompleksową obsługę konkursu. Za scenariusze filmików i ich realizację odpowiadają Youtuberzy.

Zobacz making-of: