Witam Cię w 5. odcinku Marketing ludzkim głosem. Dzisiaj wraz z moim gościem – Maksem Michalczakiem, który jest PR Managerem Agencji Abanana i Eura7, poruszamy tematykę związaną z Czarnym Public Relations.
Zaczniemy od tego, czym jest, jak się określa w Ameryce używanie czarnych sztuczek, jaką pełni funkcję oraz ile procent pijarowców miało z nim styczność. Co więcej, dowiesz się, ile jest wart rynek czarnego PR-u w Polsce, a są to dziesiątki milionów złotych. Dzieje się, uwierzcie mi na słowo!
Z tego odcinka dowiecie się:
- Czym jest czarny PR?
- Jak wyglądają zlecenia dotyczące czarnego PR-u?
- Jak odróżnić wpadkę firmy od czarnego PR-u?
- A także poznacie tajniki produkcji jogurtów według Maksa Michalczaka. :)
- Co to jest Fake News?
- Ile osób przekazuje dalej informację pozytywną a ile informację negatywną?
- Czym jest zasięg organiczny?
- Jak poradzić sobie z kryzysem wizerunkowym?
Zapraszam Cię do odsłuchania i kontaktu ze mną.