Abanana, Media społecznościowe, Najnowsze

Bożonarodzeniowa kampania dla Mosso od Abanana i hi GRUPY

Wystartowała świąteczna kampania Majonezu Napoleońskiego Mosso, którą przygotowały i poprowadzą wspólnie Abanana oraz hi GRUPA. Całokształt przedsięwzięć marketingowych obejmuje reklamy displayowe, działania contentowe, landing page oraz specjalny e-book. Celem kampanii, przygotowanej w konsorcjum podmiotów, jest promocja zastosowania majonezu w bożonarodzeniowych potrawach i wypiekach.

„Startująca właśnie kampania jest drugą odsłoną i zarazem poszerzoną kontynuacją działań promocyjnych, które rozpoczęliśmy na rzecz marki Majonezu Napoleońskiego Mosso przed tegoroczną Wielkanocą. Nasza grupa docelowa jest ciekawa nowych i nieoczywistych smaków, cieszą ją kulinarne eksperymenty. W kwietniu ciepło przyjęto efekty naszej pracy, o czym świadczą wyniki zasięgowe zróżnicowanych formatów. Dlatego na Boże Narodzenie opracowaliśmy nową wersję, skupiając się w szczególności na wypiekach, ale nie zapomnieliśmy oczywiście o tradycyjnych zastosowaniach, czyli pysznych przekąskach czy soczystych mięsach” – opisuje przyjętą strategię Błażej Balcerzyk, Team Leader Abanana.

Katarzyna Kowalska, Dyrektor Marketingu Mosso Kewpie Poland dodaje: „Święta to wyjątkowy czas, Polacy pielęgnują tradycję, a ta nakazuje nam wtedy być blisko rodziny, budować atmosferę ciepła i radości oraz zadbać o stół wigilijny. Przepisy kulinarne przekazywane są z pokolenia na pokolenie, jednak coraz częściej otwieramy się na zaskakujące połączenia produktów, dlatego zachęcamy wszystkich miłośników – i nie tylko – majonezów do eksperymentowania. Nasi klienci są szefami kuchni w swoich domach, dlatego inspirujemy ich każdego dnia. Czy babeczki majonezowe z konfiturą wiśniową lub drożdżowe cynamonki z majonezem nie brzmią intrygująco? A proszę mi wierzyć, smakują wspaniale. I tą kampanią właśnie zachęcimy konsumentów do tego, żeby podzielili się podobnymi odkryciami kulinarnymi, przepisy znajdują się na naszej stronie SzefSmaku.pl, korzystają z nich z całe rodziny, by wystąpić w roli kuchmistrza i degustatora, a potem zaskoczyć i zadowolić podniebienia gości”.

Szereg prowadzonych działań obejmuje nie tylko kanały i formaty digital czy popularne platformy mediowe, ale także wybrane sklepy znanych sieci. Zarówno reklamy dynamiczne, jak i statyczne kierują odbiorcę do specjalnego landing page, gdzie królują smakowite, świąteczne treści zainspirowane przez kreatywny zespół Abanana. To właśnie tu odbiorca znajdzie moc bożonarodzeniowych przepisów oraz szczegółowe informacje o majonezie Mosso.

Arkadiusz Pszczółkowski, Chief Operating Officer, hi GRUPA: „Strategia mediowa, obejmująca wiele kanałów komunikacji i punktów styku z konsumentem, szeroko dociera do grupy celowej. Tak wyjątkowy produkt z portfolio Mosso, jak Majonez Napoleoński, jak i oczekiwania konsumenta w dzisiejszym świecie wymagają od planowania strategii mediowej podejścia omnichannel. I taka właśnie jest kolejna już kampania Mosso, którą wspólnie z Abanana i Klientem wykreowaliśmy i realizujemy w okresie przedświątecznym”.

Zaangażowani w projekt:

  • Jarek Dziedzicki, Head of Client Service, Abanana
  • Anna Szczykutowicz, Account Executive, Abanana
  • Błażej Balcerzyk, Team Leader Abanana
  • Agnieszka Smyth, Senior Copywriter, Abanana
  • Piotr Serafin, Graphic Designer, Abanana
  • Piotr Szmiłyk, Head of Art, Abanana
  • Anna Garncarz, Graphic Designer, Abanana
  • Arkadiusz Pszczółkowski, Chief Operating Officer, hi GRUPA
  • Kamila Kalinowska, Account Manager, hi GRUPA

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x