Pierwszy Warszawski Festiwal Piwa to dla wszystkich miłośników browarnictwa obowiązkowa impreza. Do stolicy zjechało kilkadziesiąt producentów nowofalowych browarów, a za nimi ponad 7 tysięcy piwoszów, spragnionych nowych smakowych doznań. Takie wydarzenie to świetna okazja by zaprezentować nowe produkty, zebrać opinie smakoszów i pokazać się szerszemu gronu – skorzystał z tego browar Doctor Brew, promując swoje nowe piwne „dziecko” – Molly IPA. Oryginalny smak nie mógł być jednak zmącony sztampowym marketingiem, dlatego też Doktorzy zdecydowali się skorzystać z możliwości naszego narzędzia Hashlovers TURBO i odpalić pierwszą w Polsce kampanię real-time marketingową z chmielnym aromatem w tle. :) Nasza współpraca zaowocowała nie mniej aromatycznymi efektami.
Case Studies, Hashlovers
Browar Doctor Brew z agencją Abanana Advertising, czyli jedyna w Polsce kampania real-time marketingowa prowadzona podczas Warszawskiego Festiwalu Piwa
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.