X

Case study: Activlab na Facebooku

Od maja 2012 roku agencja interaktywna Eura7 prowadzi komunikację marki Activlab w serwisie Facebook.

CEL: Angażowanie Fanów w komunikację z marką oraz dbanie o jej dobry wizerunek w mediach społecznościowych.

Rozwiązanie: Komunikacja na profilu marki Activlab na Facebooku prowadzona jest w trzech językach (polskim, angielskim, niemieckim), z wykorzystaniem mechanizmu geolokalizacji.

Hasłem przewodnim działań komunikacyjnych jest „New Active Generation”. Fani znajdą na profilu dużą dawkę motywacji do ćwiczeń – mogli także wziąć udział w konkursach, takich jak „WE LIKE ACTIVE PEOPLE”, w którym zachęcaliśmy ich do przesłana swojego zdjęcia w czasie uprawiania ulubionego sportu, w kilku zdaniach uzasadniając dlaczego tę właśnie aktywność fizyczną lubią najbardziej, czy „Gotuj z Trenerem” – konkursu polegającego na przesyłaniu pomysłów na potreningowe dania. Główną nagrodą, oprócz produktów Activlab było przedstawienie propozycji w jednym z odcinków cyklu „Gotuj z Trenerem”!

Rezultaty:
– 1 maja 2012 r., gdy rozpoczynaliśmy komunikację liczba osób na profilu wynosiła 1.428 Fanów. Na początku lipca 2013 roku było ich już 11.906

Zakres prac agencji:
– prowadzenia działań komunikacyjnych na profilu marki,
– tworzenie dedykowanych aplikacji,
– tworzenie materiałów graficznych.

O Kliencie:
ACTIVLAB to odżywki i suplementy dla sportowców i osób aktywnych, a także dla każdego, kto chce poprawić swoją kondycję, zdrowie, urodę oraz witalność. W ofercie marki znajdują się grupy preparatów wspomagających odchudzanie poprzez redukcję tkanki tłuszczowej, zwiększających siłę oraz masę mięśniową, a także środki energetyzujące, witaminy i minerały, nowoczesne suplementy typu „anti-age” oraz regeneratory stawów.

Kategorie: Case Studies