X

Case study: Żwirek Bazyl – ulubieniec kotów

Od 17 lutego 2013 r. za obsługę marki Bazyl, żwirku dla kotów – drugiej, po jedzeniu, najważniejszej rzeczy w życiu kota – w serwisie społecznościowym Facebook odpowiada Eura7.

CEL: Zaktywizowanie Fanów marki Bazyl na Facebooku.

Rozwiązanie: Na profilu Żwirek Bazyl poruszamy tematy związane z hodowlą kotów, a Fani zachęcani są do dzielenia się anegdotkami z życia swoich ulubieńców oraz brania udziału w konkursie na „Najpiękniejsze Koty 2013”.

Uczestnicy konkursu za pomocą facebookowej aplikacji zgłaszają do konkursu zdjęcia swoich kotów. Najlepsze wygrywają zestawy gadżetów Bazyl. Ponadto, co miesiąc, najpiękniejszemu kotu przyznawany jest tytuł „Złotego Bazyla”. Nagrodzone zdjęcia znajdą się w specjalnym kocim kalendarzu na rok 2014.

Fani mogą także poprzez facebookową aplikację dzielić się swoimi wskazówkami i radami dotyczącymi opieki nad kocimi ulubieńcami. Co miesiąc publikowane są najciekawsze rady, a ich autorzy nagradzani przez markę upominkami.

Każdy, kto kiedykolwiek miał kota, wie że są to urodzeni poszukiwacze przygód – dlatego zaprosiliśmy Fanów do udziału w konkursie na prawdziwie Kocie Przygody.

Rezultaty komunikacji:
– odkąd Eura7 została odpowiedzialna za komunikację marki Bazyl na Facebooku, tj. 17 lutego, liczba Fanów wzrosła z 1.804 do ponad 18.000 pod koniec lipca.
– dotychczas przeprowadzonych zostało 6 edycji konkursu „Najpiękniejsze Koty”, w których łącznie Fani zgłosili 2592 zdjęć.

Zakres prac agencji:
– prowadzenie komunikacji na profilu Żwirek Bazyl,
– tworzenie dedykowanych, facebookowych aplikacji,
– obsługa akcji konkursowych.

O Kliencie:
Firma Celpap, producent Żwirku Bazyl, specjalizuje się w pozyskaniu, przetwórstwie oraz dystrybucji surowców mineralnych.

Szukasz agencji, która poprowadzi komunikację Twojej marki w mediach społecznościowych? Skontaktuj się z nami!

Kategorie: Case Studies