X

Case Study: Damy do Rabatu

Zachęcamy naszych Klientów do łączenia działań w serwisie Facebook z eventami offline. Szczególnie tych, którym zależy na tym, aby działania przełożyły się na sprzedaż.

CEL: Zachęcenie Fanów do odwiedzenia Bonarki.

Rozwiązanie: Popularne święta i wszelkie wydarzenia okolicznościowe stanowią doskonałą okazję do tego, by zorganizować ciekawą akcję promocyjną dla klientów centrów handlowych. Dlatego w czasie trwania Mistrzostw Europy 2012 zaprosiliśmy Klientki Bonarka City Center do włączenia się w akcję „Damy do Rabatu”.

Podczas akcji zachęcano wszystkie klientki, które chciały odpocząć od gorączki Mistrzostw Europy do wizyty w Bonarka City Center, gdzie mogły one pobrać specjalne kupony z Rabatomatu uprawniające do specjalnych zniżek, które obowiązywały w godzinach rozgrywania meczów (od 18:00 do 21:00). Klientki mogły także za pomocą facebookowej aplikacji wziąć udział w konkursie na profilu krakowskiego centrum handlowego na Facebooku. Nagrodami były zakupy ze stylistą, bony w H&M oraz kawa w Point Frappe.

Pobierając kupon Fanki wybierały dzień, w którym rozgrywany był mecz, niekoniecznie cieszący się ich zainteresowaniem. Po wpisaniu kuponu do Rabatomatu zaraz po godz. 18: 00 lub 19: 30, miały one szansę wygrać zakupy ze stylistą oraz kupon do H&M lub bilety do kina i kawę.

Zakres prac agencji:
– tworzenie dedykowanych aplikacji,
– prowadzenie stałej komunikacji na profilu,
– moderacja postów.

O Kliencie:
Bonarka City Center jest największym centrum handlowym w Krakowie i jednym z największych w Polsce.

Kategorie: Case Studies