Case Studies, Doświadczenia, Omówienia projektów, Spoty reklamowe

CASE STUDY: działania dla marki Obsessive #part1 – spot reklamowy

Od kilku miesięcy Walentynki przestały kojarzyć się większości kobiet ze świętem zakochanych. Powód? Premiera filmu Pięćdziesiąt twarzy Greya, który zelektryzował polską publikę na tyle, by stworzyć najlepsze otwarcie od ‘89 roku. Dla nas Walentynki stały się deadlinem akcji Wyznaj Miłość stworzonej dla marki Obsessive i pośrednio nawiązującej do premiery filmu.

DSC_0288

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x