Od kilku miesięcy Walentynki przestały kojarzyć się większości kobiet ze świętem zakochanych. Powód? Premiera filmu Pięćdziesiąt twarzy Greya, który zelektryzował polską publikę na tyle, by stworzyć najlepsze otwarcie od ‘89 roku. Dla nas Walentynki stały się deadlinem akcji Wyznaj Miłość stworzonej dla marki Obsessive i pośrednio nawiązującej do premiery filmu.
Case Studies, Doświadczenia, Omówienia projektów, Spoty reklamowe
CASE STUDY: działania dla marki Obsessive #part1 – spot reklamowy
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.