X

CASE STUDY: działania dla marki Obsessive #part1 – spot reklamowy

Od kilku miesięcy Walentynki przestały kojarzyć się większości kobiet ze świętem zakochanych. Powód? Premiera filmu Pięćdziesiąt twarzy Greya, który zelektryzował polską publikę na tyle, by stworzyć najlepsze otwarcie od ‘89 roku. Dla nas Walentynki stały się deadlinem akcji Wyznaj Miłość stworzonej dla marki Obsessive i pośrednio nawiązującej do premiery filmu.

Najlepsze historie zaczynają się od dobrego briefu! Damska część zespołu kreacji krzyknęła z radości na widok zadań, jakie postawił przed nami klient. Zabraliśmy się do pracy, aby stworzyć zapadający w pamięć spot reklamowy. Nawiązanie do filmu Pięćdziesiąt twarzy Greya nie ograniczało się jedynie do daty premiery. Podstawowym celem było dotarcie bezpośrednio do grupy docelowej marki. Weekend 13-15 lutego 2015 roku okazał się idealną okazją do przedstawienia niezwykle romantycznego oblicza Obsessive lingerie&more konsumentkom.

Scenariusz po wielu konsultacjach z klientem został dopięty na ostatni guzik. Wybranie aktorów okazało się nie lada wyzwaniem – ostatecznie naszymi bohaterami zostali Dorota i Artur, którzy stworzyli hipnotyzujący duet. Ich mentorem na planie stał się reżyser Jakub Kossakowski, a całość fenomenalnie nakręcił Paweł Labe.

Dzień zdjęciowy spędzaliśmy tuż obok Kładki o. Bernatka, a więc od rana towarzyszył nam niezwykły widok na najpiękniejsze krakowskie dzielnice. Oczywiście musieliśmy zaznaczyć swoją obecność, dlatego po zmroku można było oglądać płonące okna apartamentów nad Wisłą:

Koncepcja obejmowała stworzenie głównego spotu reklamowego przeznaczonego do wyświetlania w kinach Cinema City w całej Polsce oraz pięciu filmów interaktywnych skierowanych do promocji w Internecie. Nasza modelka przeszła niezwykłą metamorfozę z delikatnej i subtelnej dziewczyny w niezwykle kuszące wyobrażenie kobiety wprost z męskiej wyobraźni. Efekt końcowy możecie oglądać na http://www.youtube.com/obsessivelingerie

Ostatecznie główny spot reklamowy obejrzało ponad 800 000 widzów w kinach Cinema City w całej Polsce. Dodatkowo został on wyświetlony na kanale YouTube Obsessive  9 728 razy, a promowane filmy interaktywne  pozwoliły na dotarcie do ponad 55 000 użytkowników!

Plan zdjęciowy to pierwszy punkt naszej akcji dla Obsessive. Making of z dnia zdjęciowego możecie obejrzeć tutaj:

W ten urzekający sposób rozpoczęliśmy serię szerokich działań komunikacyjnych, o których napiszemy już wkrótce!