X

CASE STUDY: działania dla Obsessive #part2 – konkurs z użyciem Hashlovers

Po raz kolejny skorzystaliśmy z naszego autorskiego narzędzia Hashlovers, aby wesprzeć działania marki Obsessive na Instagramie. Czy akcja okazała się sukcesem?

27 stycznia to dzień rozpoczęcia komunikacji na Instagramie dla marki @obsessivelingerie oraz początek konkursu Wyznaj Miłość. W ciągu dwóch tygodni monitorowania na profilu pojawiły się 72 posty, a 772 osoby zaczęły obserwować profil, zaś publikowany kontent wygenerował 3 900 polubień oraz 790 komentarzy.

Zadanie konkursowe było bardzo proste i nawiązujące do okresu walentynkowego: uczestnicy musieli wrzucać zdjęcia przedstawiające sposób wyznawania miłości z hashtagami #wyznajmilosc i #bieliznaobsessive. W konkursie pojawiło się ponad 800 zgłoszeń, które pozwoliły nam na dotarcie do jeszcze większej liczby osób. Zakładając, że każdy uczestnik ma swoich znajomych, generujemy dodatkowy zasięg dzięki ich aktywności. Tym sposobem możemy łatwo obliczyć, że całkowity zasięg akcji na Instagramie obejmował około 55 500 osób.

Ta część akcji po raz kolejny uświadomiła nam ogrom możliwości, jaki niesie ze sobą korzystanie z Hashlovers. Dzięki otrzymywaniu licznych powiadomień o nowych zdjęciach zostawiliśmy po sobie ślad w kilku tysiącach postów. Wśród zdjęć wrzucanych na Instagram każdego dnia szukaliśmy takich, które publikuje nasza grupa docelowa. Przez 3 tygodnie monitorowaliśmy między innymi hashtagi #kochamcie #kochamcię #kocham #zakochani. Kiedy użytkownik dodał zdjęcie opisując je jednym z powyższych hashtagów moderatorzy wchodzili z nim w interakcję, zachęcając do wzięcia udziału w konkursie i tym samym informując o nowo powstałym profilu marki.

Drugi etap naszej akcji to spory sukces. Dzięki Hashlovers mamy możliwość sprawnego przeprowadzania działań i rozszerzania ich na niespotykaną obecnie skalę.

Chcecie spróbować sami? Klikajcie TUTAJ.