Doświadczenia

CASE STUDY: działania dla Obsessive #part3 – event w Cinema City

Ostatni etap akcji przeprowadzonej dla marki Obsessive był tym, na który czekaliśmy z niecierpliwością. Aby event przebiegł zgodnie z założonym planem trzeba było poświęcić dziesiątki godzin na organizację. Mimo tego ostateczny efekt zależał od bardzo wielu czynników i każdy z nas chciał na własne oczy zobaczyć czy poskładają się one w idealną całość.

3

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x