Najlepsze rezultaty marki uzyskują poprzez zintegrowanie mediów społecznościowych z rozwiązaniami mobilnymi – szczególności dotyczy to centrów handlowych.
CEL: Przyciągnięcie Klientów do Pasażu Grunwaldzkiego i uprzyjemnienie im zakupów.
Rozwiązanie: Dla naszego Klienta stworzyliśmy „Generator kuponów rabatowych” – dedykowaną aplikację, którą zamieściliśmy na profilu Pasażu na Facebooku. Umożliwiała ona Fanom pobieranie kuponów rabatowych do wybranych sklepów oraz punktów usługowych znajdujących się w Pasażu. Aplikację połączyliśmy z CMS strony Pasażu, dzięki czemu poszczególne oferty zawierały informację na temat lokalizacji danego najemcy oraz odnośnik do jego strony WWW.
Rezultaty:
– już w ciągu 15 minut od startu usługi, pobranych zostało ponad 200 kuponów,
– łącznie odbyło się 5 edycji Generatora Kuponów Rabatowych,
– w sumie wygenerowanych został 2 137 kuponów.