Kampania promocyjna „Góralki są Wszędzie” prowadzona była od 19.09.2012 r. do 31.10.2012 r. i stanowiła kontynuację strategii komunikacji w mediach społecznościowych opracowanej przez Eura7 dla I.D.C. Polonia – producenta Wafelków Góralki. Była to również najbardziej intensywna, jak dotąd, kampania wizerunkowa popularnych wafelków.
Case Studies
Case study: Góralki są Wszędzie
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.