X

Case study: Góralki są Wszędzie

Kampania promocyjna „Góralki są Wszędzie” prowadzona była od 19.09.2012 r. do 31.10.2012 r. i stanowiła kontynuację strategii komunikacji w mediach społecznościowych opracowanej przez Eura7 dla I.D.C. Polonia – producenta Wafelków Góralki. Była to również najbardziej intensywna, jak dotąd, kampania wizerunkowa popularnych wafelków.

CEL: Udowodnić, że Góralki są Wszędzie!

Rozwiązanie
: W ramach kampanii przeprowadzony został konkurs, w którym Fani zachęcani byli do przesyłania zdjęć wafelków Góralki, z miejsc, w które mieli ochotę zabrać je ze sobą. Fotografie można było przesyłać poprzez dedykowaną stronę konkursową. Łącznie nadesłano ich aż 2 805.

Poniżej prezentujemy wykres najbardziej aktywnych w konkursie województw:

Liczba fanów w czasie trwania akcji wzrosła z 385 578 na początku września do 511 263 pod koniec października.

„Podczas kampanii udowodniliśmy, że Góralki są naprawdę wszędzie! Udało się nam zaktywizować Fanów, w czym dużą rolę odegrała moderacja w serwisie Facebook, nastawiona na utworzenie mocnej relacji pomiędzy marką a osobami zgromadzonymi wokół niej na Facebooku” – mówi Łukasz Wołek, CEO Eura7.

Oprócz komunikacji w mediach społecznościowych oraz konkursowego Landing Page kampania obejmowała spoty emitowane w kanałach telewizyjnych TVP i Polsat, w telewizjach kablowych (m.in. TVN 24, TVN Turbo, Discovery, TVP Info, TVN Style) oraz w serwisie YouTube. W przypadku tego ostatniego liczba odtworzeń filmów promocyjnych wyniosła 105 361. W czasie trwania akcji prowadzona była także kampania remarketingowa.

Zakres prac agencji:
– opracowanie koncepcji kampanii „Góralki są Wszędzie”
– realizacja kampanii
– przygotowanie serwisu internetowego marki
– komunikacja w social media,
– remarketing.

Rezultaty kampanii:
– liczba fanów na 1 września: 385 578
– liczba fanów na 31 października: 511 263
– liczba zgłoszeń w konkursie: 2 805
– liczba emisji spotu na kanale wafelkigoralki w serwisie YouTube: 105 361

O Kliencie:
I.D.C. Polonia SA, producent wafelków Góralki, działa na niezależnym rynku hurtowym i detalicznym. Współpracuje z ponadnarodowymi sieciami super- i hipermarketów, ogólnopolskimi sieciami krajowymi a także z wiodącymi hurtowniami branżowymi i detalistami.

Katarzyna Dyrcz
marketing & PR manager
tel.: +48 728 838 144
e-mail: pr@eura7.com
Eura7

Kategorie: Case Studies