X

Case study: IKEA Targówek, IKEA Janki i IKEA Poznań na Facebooku

Od kwietnia 2012 r. agencja interaktywna Eura7 odpowiada za komunikację sklepów: IKEA Janki oraz IKEA Targówek w serwisie społecznościowym Facebook. W grudniu 2012 r. do tego grona dołączyła IKEA Poznań.

CEL: Angażowanie Fanów w komunikację z marką, budowanie z nimi trwałej relacji oraz – poprzez publikowanie atrakcyjnych treści – zachęcanie ich do odwiedzania sklepów. Dbanie o dobry wizerunek marki w mediach społecznościowych.

Rozwiązanie: Postanowiliśmy sprawić, aby – także dzięki silnemu wsparcie mediów społecznościowych – we współpracujących z nami sklepach IKEA, klient czuł się jak w domu.

Profile moderowane są 7 dni w tygodniu i prowadzone w taki sposób, aby Fani mogli znaleźć na nich najświeższe i zawsze aktualne informacje dotyczące asortymentu, wydarzeń oraz akcji specjalnych odbywających się w sklepach. Jako pierwsi dowiadują się też o atrakcyjnych promocjach oraz nowościach.

Zgromadzoną wokół marki społeczność zachęcamy do odwiedzenia sklepów między innymi poprzez dostarczanie inspiracji – pokazujemy jak funkcjonalnie i stylowo urządzić mieszkanie korzystając z asortymentu sklepów IKEA.

Fani IKEA Targówek mają także szansę wziąć udział w konkursach, w których nagradzani są produktami z asortymentu IKEA, a także na bieżąco śledzić ciekawe wydarzenia odbywające się w sklepach, takie jak: pokazy kulinarne, zajęcia dla dzieci, ekolekcje, czy sezonowe inicjatywy, jak warsztaty z robienia wianków.

Na Like Page’u IKEA Janki zapraszamy Fanów do poznania sklepu i jego historii. Jest on również źródłem informacji na temat pokazów specjalnych organizowanych dla Klubowiczów IKEA, prezentacjach nowych kolekcji oraz akcjach dla najmłodszych, które z pewnością uprzyjemnią zakupy w IKEA rodzicom i ich pociechom.

Na profilu IKEA Poznań Fani angażowani są w ciekawe akcje, takie jak „Lato w mieście z IKEA”. Jako pierwsi dowiadują się, m.in. o ofertach dnia i ciekawych wydarzeniach odbywających się w sklepie – pokazach mody, akcje edukacyjnych, takich jak „IKEA daje kosza odpadom”, warsztatach dla najmłodszych, zajęciach teatralnych i spektaklach dziecięcych.

Zakres prac agencji:
– tworzenie dedykowanych aplikacji,
– prowadzenie stałej komunikacji,
– przygotowanie materiałów graficznych,
– akcje outdoorowe,
– kampanie z blogerami,
– moderacja postów.

Kategorie: Case Studies