6 lutego wystartowaliśmy z walentynkowym konkursem stworzonym przez zespół kreatywny Abanana Advertising i wdrożonym przez programistów agencji interaktywnej Eura7. Cel był prosty – zwiększyć liczbę subskrybentów newslettera. Poznajcie efekty dziewięciodniowej akcji!
Case Studies, Doświadczenia, Facebook, Omówienia projektów
CASE STUDY: jak zwiększyć liczbę subskrybentów newslettera? Konkurs walentynkowy dla Bonarka City Center
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.