X

CASE STUDY: jak zwiększyć liczbę subskrybentów newslettera? Konkurs walentynkowy dla Bonarka City Center

6 lutego wystartowaliśmy z walentynkowym konkursem stworzonym przez zespół kreatywny Abanana Advertising i wdrożonym przez programistów agencji interaktywnej Eura7. Cel był prosty – zwiększyć liczbę subskrybentów newslettera. Poznajcie efekty dziewięciodniowej akcji!

Nadchodzące wielkimi krokami Walentynki zachęciły nas do stworzenia konkursu, który pozwoliłby na osiągnięcie postawionego wcześniej celu – zwiększenia liczby subskrybentów newslettera. Dzięki nowemu systemowi bonów podarunkowych, który od niedawna działa na terenie Bonarka City Center mogliśmy rozdać nagrody w postaci atrakcyjnych bonów podarunkowych dla 25 laureatów konkursu. Karty opiewające na kwoty 1000, 500, 200 oraz 100 zł uprawniały laureatów do wykorzystania dostępnych środków w dowolnym sklepie na terenie Centrum.

Mechanizm konkursowy był bardzo prosty i szybko angażował użytkowników. W pierwszym kroku każdy subskrybent otrzymywał swój indywidualny link konkursowy. Następnie wystarczyło udostępnić go dowolnej grupie znajomych i namówić ich do zapisania się do newslettera Bonarki. Im większa liczba zaproszonych znajomych, którzy stali się subskrybentami naszego mailingu, tym wyżej dana osoba pięła się w rankingu.

Po zakończeniu akcji największym wyzwaniem okazała się być analiza zgłoszeń. Internauci wykazali się ogromną inwencją twórczą w próbach ominięcia systemu, jednak programiści Eura7 wyodrębnili uczciwe i zgodne z regulaminem zgłoszenia. W ciągu 9 dni trwania konkursu do bazy newslettera dołączyło 1958 realnych subskrybentów – to bardzo dobry wynik!

Akcja przeprowadzona dla Bonarka City Center to sygnał, że newsletter jest wciąż niewykorzystanym medium. W zanadrzu mamy jeszcze kilka ciekawych pomysłów ;) Tym razem postawiliśmy na zebranie audytorium, w kolejnym kroku planujemy je mocno zaangażować!