X

Case study: kampania – Pomyśl o dziecku

Organizatorem kampanii „Pomyśl o dziecku” jest Fundacja Mamy i Taty. Eura7 odpowiada za działania kampanijne w Internecie.

CEL: Przekonanie Polaków do tego, że warto powiększyć rodzinę.

Rozwiązanie: Eura7 odpowiada między innymi za przeprowadzenie na profilu Fundacji Mamy i Taty na Facebooku konkursu pod nazwą „Fajnie mieć rodzeństwo!”. Na profilu zachęcaliśmy Fanów do przesyłania, poprzez facebookową aplikację konkursową, zdjęć rodzeństwa oraz dzielenia się opiniami, dlaczego warto mieć brata lub siostrę.

Rezultaty akcji „Fajnie mieć rodzeństwo”:
– Łącznie w konkursie przesłanych zostało 117 zgłoszeń

Zakres prac agencji:
– stworzenie strony internetowej kampanii www.pomyslodziecku.pl
– obsługę mediów internetowych
– komunikacja kampanii w social media
– przygotowanie i przeprowadzenie akcji pod hasłem „Fajnie mieć rodzeństwo”

O Kliencie:
Fundacja Mamy i Taty – fundacja NGO powstała w 2010 r. Przedmiotem jej działalności jest przede wszystkim działalność na rzecz poszanowania godności i praw człowieka, wartości rodzinnych, obrony praw konsumenta, oraz inspirowanie i realizowanie inicjatyw wspierających i wzmacniających instytucję rodziny i małżeństwa.

Planujesz kampanię społeczną? Skontaktuj się z nami!

Kategorie: Case Studies