Po pół roku przygotowań ruszyła kampania społeczna mająca zapobiegać skutkom rozwodów. Eura7 zrealizowała serwis internetowy kampanii www.rozwodprzemyslto.pl. Odpowiada także za działania komunikacyjne w kanale YouTube i w Google, a także – wraz ze studiem filmowym Imperia Film – za realizację części spotów filmowych.
CEL: Zadaniem kampanii przygotowanej na zlecenie Fundacji Mamy i Taty jest zwrócenie uwagi opinii publicznej na negatywne skutki rosnącej liczby rozwodów w Polsce. Kampania ma skłonić dorosłych do przemyślenia decyzji o rozwodzie i zmniejszyć liczbę rozwodzących się małżeństw w Polsce.
Rozwiązanie: Na potrzeby kampanii przeprowadzono badania dotyczące postaw wobec rozwodów. Powstał też raport na temat rozwodów w Polsce na tle tego zjawiska w innych krajach. Ponadto, zrealizowano cztery spoty filmowe i jeden spot radiowy, przygotowano plakaty, billboardy i citylighty. Fundacja Mamy i Taty przygotowała petycję, którą wraz z zebranymi podpisami ma zamiar wysłać, między innymi, do Prezydenta i Premiera. W planach jest też akcja zachęcająca wyborców do poznania stanowiska kandydatów mających zamiar startować w tegorocznych wyborach parlamentarnych w kwestii zapobiegania skutkom rozwodów.
Kampania będzie trwać do października.
Zakres prac agencji:
– stworzenie serwisu internetowego kampanii,
– działania komunikacyjne w kanale YouTube i w Google,
– realizacja części spotów filmowych wraz ze studiem filmowym Imperia Film.
O Kliencie:
Fundacja Mamy i Taty – fundacja NGO powstała w 2010 r. Przedmiotem jej działalności jest przede wszystkim działalność na rzecz poszanowania godności i praw człowieka, wartości rodzinnych, obrony praw konsumenta, oraz inspirowanie i realizowanie inicjatyw wspierających i wzmacniających instytucję rodziny i małżeństwa.