Od lipca br. agencja Eura7 obsługuje na Facebooku firmę Marwit – lidera na rynku świeżo wyciskanych soków warzywnych i owocowych. Eura7 jest odpowiedzialna za promocję i prowadzenie działań komunikacyjnych marki na jej oficjalnych Like Page’ach: facebook.com/MarwitPL i facebook.com/OgrodyNatury. To kolejny klient z branży FMCG, który dołącza do portfolio agencji.
CEL: Celem działań komunikacyjnych jest budowane przywiązania do marki poprzez edukowane i angażowanie w rozmowę zgromadzonej wokół niej społeczności oraz dbanie o dobry wizerunek marki w serwisie Facebook.
Rozwiązanie: Fani znajdą na profilach marki codzienną porcję świeżych inspiracji, dowiedzą się jak warzywa i owoce wpływają na ich zdrowie i samopoczucie, a w przyszłości otrzymają możliwość udziału w ciekawych quizach i konkursach.
Cieszymy się, że tak silna marka zdecydowała się związać z naszą agencją. Wraz z działem marketingu Marwit planujemy szeroko zakrojone akcje promocyjne, które nie tylko będą promowały produkty, ale też budowały przywiązanie do marki wśród potencjalnych Konsumentów. Już teraz opowiadamy o superproduktach i wyjaśniamy, czym są superowoce – mówi Dawid Litwin, koordynator projektu ze strony agencji.
Wtóruje mu Anna Pawłowska-Kruzińska, Kierownik Marketingu spółki Marwit: – Chcemy aktywizować naszych Fanów, bawić się z nimi. Nasz produkt ma dawać radość i energię wszystkim, którzy chcą dbać o swoje zdrowie. Komunikacja na profilu będzie spełniać funkcję rozrywkowa i edukacyjną. Zachęcamy do prowadzenia zdrowego stylu życia, a przy okazji informujemy o korzyściach, płynących z regularnego picia naszych soków. „Dla Ciebie to naturalne” to nowe hasło Marwitu. Dla Ciebie się zmieniamy… wierzymy, że nasze działania zostaną zauważone i docenione przez Konsumentów.
Zakres prac agencji:
– tworzenie dedykowanych aplikacji i materiałów graficznych,
– prowadzenie stałej komunikacji,
– moderacja postów.