Profil Pasażu Grunwaldzkiego nie tylko przestawia atrakcyjne oferty i promocje poszczególnych sklepów, ale jest miejscem, w którym prezentujemy najnowsze trendy w modzie oraz specjalne atrakcje tylko dla Fanów Pasażu.
CEL: Dbanie o wizerunek centrum i aktywizowanie fanów profilu Pasaż Grunwaldzki na Facebooku.
Rozwiązanie: Dzięki dedykowanym aplikacjom oraz konkursom angażujemy Fanów, budując z nimi trwałą relację. Akcje specjalne, takie jak Generator Kuponów Rabatowych, są wynagrodzeniem za polubienie profilu, ale również przekładają się na wzrost ruchu w centrum handlowym.
Rezultaty:
– 39 tysięcy aktywnych Fanów na profilu Pasaż Grunwaldzki.
Zakres prac agencji:
– tworzenie dedykowanych aplikacji,
– prowadzenie stałej komunikacji,
– moderacja postów.
O Kliencie:
Echo Investment S.A., właściciel Pasażu Grunwaldzkiego, jest polską spółką akcyjną zajmującą się działalnością deweloperską. Realizuje inwestycje w czterech głównych segmentach rynku nieruchomości: budownictwie mieszkaniowym, centrach handlowych i handlowo-rozrywkowych, budownictwie biurowym oraz hotelowym.