Eura7 była odpowiedzialna za koncepcję oraz realizację akcji „Poczta Cukierkowa” w serwisie Facebook dla marki I.D.C. Polonia – producenta cukierków Verbena.
CEL: Przybliżenie cukierków Verbena nowym osobom.
Rozwiązanie: Na profilu marki Verbena w serwisie Facebook uruchomiona została dedykowana aplikacja, za pośrednictwem której można było wysłać swoim bliskim wybrany smak cukierków Verbena. Poczta Cukierkowa ruszyła 9 lipca 2012 r. i trwała prawie 9 miesięcy.
Ideą, która przyświecała akcji, było nawiązanie do sukcesu i popularności poczty kwiatowej. Pomysł zrodził się z założenia, że cukierki Verbena to miły i smaczny upominek, który dzięki aplikacji ma szansę dotrzeć do znacznie większej liczby osób. Wraz z cukierkami wysyłane były zaproszenia do polubienia profilu, co przyczyniło się do tego, że w czasie trwania akcji, liczba zgromadzonych wokół marki Fanów wzrosła ponad dwukrotnie.