X

Case study: Poczta cukierkowa

Eura7 była odpowiedzialna za koncepcję oraz realizację akcji „Poczta Cukierkowa” w serwisie Facebook dla marki I.D.C. Polonia – producenta cukierków Verbena.

CEL: Przybliżenie cukierków Verbena nowym osobom.

Rozwiązanie: Na profilu marki Verbena w serwisie Facebook uruchomiona została dedykowana aplikacja, za pośrednictwem której można było wysłać swoim bliskim wybrany smak cukierków Verbena. Poczta Cukierkowa ruszyła 9 lipca 2012 r. i trwała prawie 9 miesięcy.

Ideą, która przyświecała akcji, było nawiązanie do sukcesu i popularności poczty kwiatowej. Pomysł zrodził się z założenia, że cukierki Verbena to miły i smaczny upominek, który dzięki aplikacji ma szansę dotrzeć do znacznie większej liczby osób. Wraz z cukierkami wysyłane były zaproszenia do polubienia profilu, co przyczyniło się do tego, że w czasie trwania akcji, liczba zgromadzonych wokół marki Fanów wzrosła ponad dwukrotnie.

W wyniku zabawy do osób z grupy docelowej trafiły próbki produktu, co doprowadziło do pojawienia się wielu rekomendacji produktu na Like Page’u marki oraz w blogosferze.

Rezultaty kampanii:
– 37 edycji Poczty Cukierkowej
– prawie 6 tysięcy nadesłanych zgłoszeń
– 1 110 wysłanych przesyłek
– rekomendacje produktu na Like Page’u oraz na blogach

Zakres prac agencji:
– komunikacja na profili marki Verbena na Facebooku
– stworzenie dedykowanej aplikacji „Poczta Cukierkowa”
– obsługa aplikacji

O Kliencie:
I.D.C. Polonia SA, producent cukierków Verbena, działa na niezależnym rynku hurtowym i detalicznym. Współpracuje z ponadnarodowymi sieciami super- i hipermarketów, ogólnopolskimi sieciami krajowymi a także z wiodącymi hurtowniami branżowymi i detalistami.

Kontakt do Propaganda Manager:
tel.: +48 728 834 283
e-mail: pr@eura7.com
www.Eura7.com

Kategorie: Case Studies