Dla Lesaffre Polska S.A., producenta drożdży, polepszaczy oraz mieszanek piekarskich i cukierniczych, Abanana przygotowała program lojalnościowy LESAFFRE Strefa Premium*****.
CEL: Opracowanie, wdrożenie i obsługa atrakcyjnego dla klientów (piekarni i cukierni) programu lojalnościowego.
Rozwiązanie: Stworzyliśmy internetową platformę programu lojalnościowego, która pozwalała na bieżąco monitorować aktywność klientów biorących udział w akcji oraz wymieniać punkty na nagrody, ułatwiła kontakt z przedstawicielem handlowym, a także prezentowała aktualny ranking potencjalnych laureatów wyjazdu do Francji, który był główną nagrodą w programie.
Aby wziąć udział w konkursie należało zarejestrować się na stronie internetowej akcji. Kupując objęte promocją produkty z oferty Lesaffre, uczestnicy otrzymywali punkty, które wymieniali na nagrody. Pierwsza edycja akcji promocyjnej LESAFFRE Strefa Premium***** rozpoczęła się 1 lipca i trwała do 30 listopada 2013 roku. Abanana przeprowadziła także kompleksowo kolejne edycje akcji w roku 2014 i 2015. Wszystkie zakończyły się sukcesem.
Zakres prac agencji:
– opracowanie mechanizmu programu lojalnościowego,
– stworzenie konceptu kreatywnego i opracowanie nazwy,
– zaprojektowanie szaty graficznej,
– stworzenie dedykowanego serwisu internetowego, dostosowanego do urządzeń mobilnych,
– przygotowanie materiałów BTL (plakaty i ulotki) i ATL (reklamy prasowe),
– przeprowadzenie akcji mailingowej skierowanej do piekarni i cukierni,
– stała obsługa programu.