Od kwietnia 2013 roku za prowadzenie działań komunikacyjnych marki Elovena w serwisie społecznościowym Facebook odpowiada agencja interaktywna Eura7.
CEL: Propagowanie zdrowego stylu życia oraz przybliżenie Fanom misji firmy Raisio, producenta pełnowartościowych przekąsek zbożowych. Wywołanie skojarzenia zdrowego odżywiania z produktami Elovena.
Rozwiązanie: Fani marki na Facebooku angażowani są w dyskusję na temat zdrowego odżywiania i aktywnego trybu życia. Rozmowom towarzyszą różne zabawy – społeczność zgromadzona wokół marki została zaproszona m.in. do udziału w konkursie, w którym zadaniem było skomponowanie ulubionej owsianki. Najciekawsze propozycje zostały nagrodzone przekąskami Elovena.
Zakres prac Eura7:
– przygotowanie strategii komunikacji,
– stworzenie kreacji,
– tworzenie facebookowych aplikacji,
– bieżąca obsługa marki na Facebooku.
O Kliencie:
Elovena to marka obejmująca grupę pełnowartościowych przekąsek zbożowych, których głównym składnikiem jest ziarno owsa. Marka ta została wprowadzona na rynek fiński w 1925 roku. Obecnie produkty Elovena sprzedawane są w Finlandii, Szwecji, Polsce, na Litwie, Łotwie i w Estonii.