Case Studies

Case study: Pstryk i Wygrana

Z doświadczenia agencji Eura7 wynika, że łączenie działań w serwisach społecznościowych z wydarzeniami offline ma bardzo duży potencjał marketingowy.

Szczególnie dotyczy to centrów handlowych, których celem jest przyciągnięcie Klienta do centrum. Interakcja, która rozpoczyna się w przestrzeni offline, jest kontynuowana w mediach społecznościowych, co pozwala rozwinąć i podtrzymać relację z Klientami, którzy, co potwierdzają przeprowadzone przez nas kampanie, chętne angażują się w tego typu akcje.

Poniżej prezentujemy jak może to wyglądać w praktyce.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x